Projekt cMinds, spolufinancovaný Evropským fondem celoživotního vzdělávání, zaměřený na vývoj a ověřování programových konceptů a podporující rozvoj kritického a strukturálního myšlení probíhal v letech 2010 – 2012.
Garantem projektu byla:
University of Thessaly, Greece, Thesálská univerzita, Řecko
Partnery projektu byly:
Centre for Research and Technology Thessaly, Centrum pro výzkum a technologie, Thesálie, Řecko Centre for Flexible Learning, Centrum pro flexibilní vzdělávání, Švédsko HiST Contract Research, Norsko 1st Elementary School of Volos, 1. Základní škola ve Volosu, Řecko ZŠ Kolín, ČR Economic College of Transilvania, Targu Mures, Rumunsko
V rámci projektu byly odborníky v Řecku a Norsku vyvinuty věkově přiměřené projektově zaměřené metodologie podporující analytické a strukturální myšlení a rozvoj samostatnosti; byly vyvinuty nástroje analytického myšlení.
Děti v rámci projektu pracovaly s víceúrovňovou logickou hrou, zaměřenou na rozvoj logických, matematických dovedností.
Hru si mohou hrát nadále i doma, na stránkách projektu cminds.org.