V pátek 25. 11. oslavili žáci a žákyně 1. A Den slabikáře. Plněním čtenářských úkolů v pracovním listě dokázali, že zvládli základní čtenářské dovednosti z Živé abecedy. Správně vypracovanými úkoly se děti pochlubily v ředitelně, kde jim byl vydán Slabikář. Už teď se těšíme na další práci.
Ve středu 23. 11. a v pátek 25. 11. proběhla v nové sportovní hale Borky okresní kola ve florbalu pro žáky a žákyně 8. a 9. ročníků. Ve velké konkurenci se podařilo našim chlapcům získat 10. místo a dívkám 2. místo. Dívky s přehledem vyhrály základní skupinu. V bojích o medaile zaváhaly jen jednou, a
Žáci a žákyně devátých ročníků pomáhali mladším spolužákům při pracovních činnostech, které v úterý 22. 11. 2022 proběhly v našem TechCentru.
Logo Šestka
Sociální práce ve školství Naše základní škola má jako první v Kolíně sociálního pedagoga. Chcete-li se dozvědět více o jeho práci, přečtěte si článek v odkazu.
V pondělí žáci a žákyně 4. A pracovali v hodinách pracovních činností v TechCentru. Nápaditě stavěli velká města, věže, výběhy pro zvířata, vodovody a sruby. Všichni použili svou fantazii a s nadšením se zapojili do tvoření. Práce se dětem velmi zdařila.
Žáci a žákyně 8. C natočili video pro nejdůležitějšího člověka ve svém životě. Na videonahrávku se můžete podívat ZDE
Ve středu 16. 11. zaparkoval na našem školním dvoře zvláštní barevný autobus. Jednalo se o mobilní polytechnickou laboratoř EDUbus, která nám přivezla plno nových zážitků. Druháci i šesťáci si nejdříve ujasnili, co je to robot. Některé roboty si mohli naprogramovat a pak s nadšením sledovat, jak plní jejich příkazy. EDUbus a jeho projekt umožnil nejen
Dnes třeťáci výuku pracovních činností strávili v našem školním TechCentru. Pod rukama jim vznikly nápadité a zajímavé sruby, věže, některým i celá města. Všichni se do tvoření zapojili a navzájem si předávali své nápady. Těšíme se, až se ke stavebnicím vrátíme.
V pondělí 14. 11. 2022 se naše 1.B proměnila v indiánskou vesnici. Naši malí indiáni byli rozděleni do kmenů, kde si vyrobili čelenky a společně navrhli vlastní totem. Následně si pak každý indián vymyslel své jméno. Nechyběl ani indiánský pokřik, taneček a písmo, se kterým si děti bravurně poradily.
NAHORU
Skip to content